برای دخترم:صبا گلی

یادداشت های روزانه مامان صبا

برای دخترم:صبا گلی

یادداشت های روزانه مامان صبا

برای دخترم:صبا گلی

می نویسم تا بدانی دوست داشتنت همه هستی من است. می نویسم تا روزی بخوانی و بدانی دور از تو بودن دلیل بر بی تو بودن نبوده است. می نویسم برای تو دخترم : صبا

پیام های کوتاه
  • ۶ مرداد ۹۲ , ۰۰:۰۰
    قدر

دختر داشتن+حرف حساب

شنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۵۳ ق.ظ
" Choose your friends with caution; plan your future with purpose, and fram your life with faith..."
THOMASS MONSON
دوستانت را با احتیاط انتخاب کن، برای آینده برنامه داشته باش. و زندگی ات را در چهارچوب ایمان قرار ده..توماس مانسون
************
خوابیده بود. کنارش دراز کشیدم. چشمای بسته اش شروع به تکان خوردن کرد. پره های بینی اش تکان خورد. ابروهاش بالا و پایین شد. بعد یواش یواش سرش را به سمت سینه ام نزدیک کرد. همونجا خوابش را ادامه داد. ... از اینکه پناه و آرامش دختر هستم احساس غرور می کنم. 
**********
مادرم داشت از خواهرم آبجی شیرین تعریف می کرد: به به چه دختری دارم. چه خوشگله و .. خدایش این آبجی ما دوست بداری و ناز شده ها. (نگاه ما نکنید که از دست رفتیم) منم حسودیم شد. نه واسه اینکه مامان از من تعریف نمی کنه. دخترم را بغل کردم و گفتم اهکی. خوشگل زیاد پیدا میشه تو دنیا . اما یکی خوشگل من نمیشه!! حالا من تعریف کن از زیبایی دختر و آبجی شیرین و مامان مات به من نگاه کنند!!! آخه آدم این قدر غیرتی! خوب ما هم دخترداریم دیگه
****
یکی از خوش شانسی هام توی زندگی داشتن همین دختره. هرچی میگذره صبا بیشتر نشون میده که دختر باباشه. و وقتی باباش هست مامان را فراموش می کنه. این واقعا یه فرصت طلایی که من یا به خودم برسم یا به خونه. از این دو حالت خارج نیست. دختر داشتن نعمت بزرگیه. البته شوهر خوب داشتن ورای این حرفها.(آقای همسر عزیز :مخلصیم)
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۱۱
فروغ مهر

نظرات  (۱)

البته ناگفته نماند که مادر خوب داشتن و همینطور زن خوب داشتن نعمتی بزرگتر است .و خوشبحال صبا خانوم گل وهمچنین همسرگرامتون
پاسخ:
مرسی عزیزم. خوبی از خودتونه!