برای دخترم:صبا گلی

یادداشت های روزانه مامان صبا

برای دخترم:صبا گلی

یادداشت های روزانه مامان صبا

برای دخترم:صبا گلی

می نویسم تا بدانی دوست داشتنت همه هستی من است. می نویسم تا روزی بخوانی و بدانی دور از تو بودن دلیل بر بی تو بودن نبوده است. می نویسم برای تو دخترم : صبا

پیام های کوتاه
  • ۶ مرداد ۹۲ , ۰۰:۰۰
    قدر

ای شعر تر از شعر تر از شعر تر از شعر

يكشنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۳، ۱۲:۰۰ ب.ظ

بازهم جا مانده ام با اضطراب دیگری

می کشم بر چشمهایم نقش خواب دیگری

بالهای ارزوهایم شکسته بی تو و

میروم تا شهر رویا با شتاب دیگری

روزهایم تیره و شب های من تاریک تر

هست تا اندیشه فردا سراب دیگری

تا کجا باید دوید و تا کجا باید کشید

گامهای خسته را در منجلاب دیگری

دوستان بر من حذر دادند و من در اشتباه

هستیم در چاه کردم با طناب دیگری

 انعکاس چشمهایت در دلم تابیده بود

 این زمان در من بتابان بازتاب دیگری

خسته از دنیای وارون خسته از تنهاییم

می سرایم بعد از این اشعار ناب دیگری

فروغ.14دی ماه 1393

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۰/۱۴
فروغ مهر